دیگه برای تعریف محصولات و دسته بندی هات توی سایت نیاز نیست این کار رو خودت انجام بدی !
بسپرش به نوین پرداز!
بسته ی ارتباطی بین نرم افزار حسابداری و فروشگاه اینترنتی چیه؟!
با استفاده از بسته ارتباطی بین نرم افزار حسابداری نوین پرداز و فروشگاه اینترنتی، دیگه نیازی به تعریف دستی محصولات، دسته بندی ها، اشخاص و فاکتور ها ندارید. این بسته ارتباطی به شما این امکان رو میده تا بدون نیاز به دانش فنی و تخصصی در زمینه سایت های فروشگاهی و در کمترین زمان ممکن، تمام اطلاعات محصولات خودتون رو به وب سایتتون منتقل کنید.
درباره بسته ی ارتباطی بین نرم افزار حسابداری و فروشگاه اینترنتی نوین پرداز
ارتباط بین نرم افزار حسابداری و فروشگاه اینترنتی، یه ارتباط دو طرفه اس، به این معنی که اطلاعات از نرم افزار حسابداری به سایت ارسال میشه و بالعکس از سایت به حسابداری ارسال میشه.
انجام خودکار این فرآیند باعث میشه تا از خطاهای فردی جلوگیری بشه. این کاهش خطا باعث میشه تا علاوه بر جلوگیری از مشکلات احتمالی، در بحث زمان هم تا حد زیادی صرفه جویی بشه که در نتیجه باعث میشه تا مدیریت سیستم مالی و حسابداری و مدیریت کسب و کار شما آسون تر بشه.
در کل، بستهی ارتباطی بین نرمافزار حسابداری و فروشگاه اینترنتی باعث ایجاد هماهنگی و اتصال بین این دو سیستم میشه و به شما این امکان رو میده تا فعالیتهای مالی و حسابداری خودتون رو توی یک محیط یکپارچه و بهینه تر انجام بدید.
بسته ی ارتباطی بین نرم افزار حسابداری و فروشگاه اینترنتی چه کمکی به من میکند؟
با استفاده از بسته ارتباطی بین نرم افزار حسابداری نوین پرداز و فروشگاه اینترنتی، دیگه نیازی به تعریف دستی محصولات، دسته بندی ها، اشخاص و فاکتور ها ندارید.
این بسته ارتباطی به شما این امکان رو میده تا بدون نیاز به دانش فنی و تخصصی در زمینه سایت های فروشگاهی و در کمترین زمان ممکن، تمام اطلاعات محصولات خودتون رو به وب سایتتون منتقل کنید.
محصولات و تمام جزئیات اون(نام محصول، تصاویر محصول، دسته بندی اختصاص یافته به محصول، قیمت عادی و تخفیف خورده ی محصول، ویژگی های محصول، واحد محصول، تنوع محصول و ...)
دسته بندی ها و تمام جزئیات اونها (نام دسته بندی، تصویر دسته بندی، ویژگی های دسته بندی و... )
مخاطبین یا اصطلاحا اشخاص طرف حساب در حسابداری (تمام اطلاعات شخص، شماره تماس، اطلاعات لاگین در سایت، گردش حساب اشخاص و ...)
بعد از ثبت سفارش توسط مشتری در سایت، فاکتور یا پیش فاکتور آن بسته به راه انتخابی پرداخت وجه کالا بصورت خودکار در نرم افزار حسابداری و حساب شخص طرف حساب ثبت شود.
امکانات فوق العاده ی بسته ارتباطی حسابداری نوین پرداز با وب سایت فروشگاهی را میشود به سه دسته ی مختلف تقسیم بندی کرد.
تعاریف
شامل کلیه تعاریف اولیه در ارتباط نخست نرم افزار حسابداری با وب سایت فروشگاهی میباشد که باعث میشود تا کلیه کالاها، دسته بندی ها، اشخاص به همراه تمام جزئیات آنها در کمترین زمان ممکن از حسابداری نوین پرداز به وب سایت فروشگاهی مقصد منتقل شود که از جمله ی این قابلیت ها میشود به موارد زیر اشاره کرد:
انتقال خودکار تصویر اصلی کالا و گالری تصاویر کالا
از حسابداری به سایت
انتقال خودکار تصویر اصلی کالا و گالری تصاویر کالا
از حسابداری به سایت
انتقال خودکار توضیحات مختصر و توضیحات کامل کالا
از حسابداری به سایت
انتقال خودکار قیمت عادی و قیمت تخفیف خورده کالا
از حسابداری به سایت
انتقال خودکار موجودی کالا
از حسابداری به سایت
انتقال خودکار واحدهای کالا
از حسابداری به سایت
انتقال خودکار ویژگی های کالا
از حسابداری به سایت
انتقال خودکار تنوع های کالا
از حسابداری به سایت
انتقال خودکار نامک کالا
از حسابداری به سایت
انتقال خودکار گروه های کالا
از حسابداری به سایت
انتقال خودکار زیرگروه های کالا و اختصاص به گروه مادر
از حسابداری به سایت
انتقال خودکار ویژگی های گروه های کالا
از حسابداری به سایت
انتقال خودکار نامک گروه کالا
از حسابداری به سایت
انتقال خودکار اشخاص طرف حساب به همراه مشخصات فردی
از حسابداری به سایت
انتقال خودکار اطلاعات تماس اشخاص
از حسابداری به سایت جهت لاگین در سایت
امکان اختصاص اطلاعات لاگین(نام کاربری و رمز عبور)
در نرم افزار حسابداری و انتقال آن به سایت
انتقال خودکار گردش حساب اشخاص
از حسابداری به سایت جهت مشاهده در پروفایل
انتقال خودکار فاکتور های ثبت شده
از سایت به حسابداری (پرداخت های آنلاین)
انتقال خودکار پیشفاکتور های ثبت شده
از سایت به حسابداری (سایر روش های پرداخت)
اختصاص خودکار فاکتور ارسالی از سایت
به شخص طرف حساب در حسابداری جهت ثبت در حساب های شخص
آپدیت ها
شامل بروزرسانی خودکار کلیه تغییرات یا تعاریف جدید در افزار حسابداری پس از ارتباط اولیه می باشد که باعث میشود تا کوچک ترین تغییری در هر کدام از بخش ها مانند کالاها، دستهبندیها و اشخاص در کمترین زمان ممکن از حسابداری نوین پرداز در وب سایت فروشگاهی مقصد بروز شود که از جمله ی این قابلیت ها می شود به موارد زیر اشاره کرد:
انتقال خودکار کالای جدید
از حسابداری به سایت
آپدیت خودکار تغییرات تصویر اصلی کالا و گالری تصاویر کالا
از حسابداری در سایت
آپدیت خودکار تغییرات توضیحات مختصر و توضیحات کامل کالا
از حسابداری در سایت
آپدیت خودکار تغییرات قیمت عادی و تخفیف خورده کالا
از حسابداری به سایت
آپدیت خودکار تغییرات ویژگی های کالا
از حسابداری در سایت
آپدیت خودکار تغییرات توضیحات کامل و توضیحات کوتاه کالا
از حسابداری در سایت
آپدیت خودکار موجودی کالا
از حسابداری در سایت
آپدیت خودکار واحدهای کالا
از حسابداری در سایت
آپدیت خودکار ویژگی های کالا
از حسابداری در سایت
آپدیت خودکار تنوع های کالا
از حسابداری در سایت
آپدیت خودکار نامک کالا
از حسابداری در سایت
انتقال خودکار گروه های کالا جدید
از حسابداری به سایت
آپدیت خودکار زیرگروه های کالا و اختصاص به گروه مادر
از حسابداری در سایت
آپدیت خودکار ویژگی های گروه های کالا
از حسابداری در سایت
آپدیت خودکار نامک گروه کالا
از حسابداری در سایت
انتقال خودکار اشخاص جدید
از حسابداری به سایت
آپدیت خودکار اطلاعات فردی و اطلاعات تماس شخص
از حسابداری در سایت
آپدیت خودکار گردش حساب شخص
از حسابداری در سایت (خریدهای حضوری و خریدهای آنلاین)
سطوح دسترسی
شامل بروزرسانی خودکار کلیه تغییرات یا تعاریف جدید در افزار حسابداری پس از ارتباط اولیه می باشد که باعث میشود تا کوچک ترین تغییری در هر کدام از بخش ها مانند کالاها، دستهبندیها و اشخاص در کمترین زمان ممکن از حسابداری نوین پرداز در وب سایت فروشگاهی مقصد بروز شود که از جمله ی این قابلیت ها می شود به موارد زیر اشاره کرد:
امکان تعیین دسترسی به گروههای کالایی منتخب
جهت ارسال یا عدم ارسال از حسابداری به سایت
امکان تعیین دسترسی به کالاهای منتخب
جهت ارسال یا عدم ارسال از حسابداری به سایت
تغییر حالت خودکار وضعیت کالای حذف شده
از حسابداری در سایت(از حالت انتشار به در انتظار بررسی جهت عدم نمایش در سایت)
امکان تعیین دسترسی به یک انبار خاص یا تمامی انبارها
جهت تامین موجودی کالا از حسابداری در سایت
امکان تعیین دسترسی به بانک های دارای درگاه پرداخت
جهت پرداخت های آنلاین
امکان تعیین طرف حساب پیش فرض جهت خریدهای مهمان
برای پیش فاکتورهای ارسالی از سایت به حسابداری