دیگر برای تعریف محصولات و دسته بندی هات توی سایت نیاز نیست این کار رو خودت انجام بدی !
بسپرش به نوین پرداز

بسته ی ارتباطی بین نرم افزار حسابداری و فروشگاه اینترنتی چیست؟

این بسته ی ارتباطی که به شکل کامل و جامعی توسط شرکت نوین پرداز برنامه نویسی و در بستر ارتباط با نرم افزار حسابداری نوین پرداز پیاده سازی شده است باعث میشود تا بخش زیادی از مشکلات تعریف دستی جزئیات محصولات و خدمات و همچنین ثبت فاکتورها و مباحث پیرامون حسابداری محصولات و خدمات یک مجموعه رفع شود.

ارتباط بین نرم‌افزار حسابداری و فروشگاه اینترنتی می‌تواند به صورت دوطرفه باشد، به این معنی که داده‌ها و اطلاعات مربوط به خرید و فروش محصولات بین دو سیستم به اشتراک گذاشته می‌شوند. برخی از اطلاعاتی که ممکن است بین این دو سیستم تبادل شوند عبارتند از:

1. سفارشات و فاکتورهای فروش:

وقتی یک مشتری در فروشگاه اینترنتی سفارشی ثبت می‌کند و یک فاکتور صادر می‌شود، اطلاعات مربوط به سفارش و فاکتور می‌تواند به نرم‌افزار حسابداری انتقال یابد. این شامل اطلاعات مانند شماره فاکتور، تاریخ، مبلغ، مشتری و محصولات سفارش داده شده است.

2. موجودی محصولات:

هنگامی که در فروشگاه اینترنتی موجودی محصولات بروز می‌شود (به عنوان مثال، به دلیل فروش یا بازگشت کالا)، این اطلاعات می‌تواند به نرم‌افزار حسابداری انتقال یابد تا موجودی محصولات در دو سیستم به‌روز شود.

3. تراکنش‌های مالی:

اطلاعات مربوط به تراکنش‌های مالی نیز بین دو سیستم قابل تبادل است. به عنوان مثال، وقتی یک پرداخت از طریق درگاه پرداخت در فروشگاه اینترنتی انجام می‌شود، اطلاعات مربوط به آن می‌تواند به نرم‌افزار حسابداری منتقل شود تا در سیستم حسابداری ثبت شود.

با برقراری ارتباط بین نرم‌افزار حسابداری و فروشگاه اینترنتی، داده‌ها به طور خودکار و بدون نیاز به ورود دستی مجدد اطلاعات از یک سیستم به دیگری منتقل می‌شوند. انجام خودکار فرآیندی که پیش از این به آن اشاره کردیم باعث میشود تا از خطاهای فردی جلوگیری کند.این کاهش خطا باعث میشود تا علاوه بر جلوگیری از مشکلات احتمالی، در بحث زمان هم تا حد زیادی صرفه جویی شود که در نتیجه باعث شود تا مدیریت سیستم مالی و حسابداری و همچنین مدیریت کسب و کار آسان تر شود. همچنین، با بسته‌ی ارتباطی بین این دو سیستم، می‌توانید به راحتی گزارش‌ها و آمارهای مالی را در نرم‌افزار حسابداری تولید کنید و از آنها برای تحلیل کسب و کار و اتخاذ تصمیمات بهتر استفاده کنید.

در کل، بسته‌ی ارتباطی بین نرم‌افزار حسابداری و فروشگاه اینترنتی باعث ایجاد هماهنگی و اتصال میان این دو سیستم می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا فعالیت‌های مالی و حسابداری خود را در یک محیط یکپارچه و بهینه تر انجام دهید.

بسته ی ارتباطی بین نرم افزار حسابداری و فروشگاه اینترنتی چه کمکی به من میکند؟

با استفاده از بسته ارتباطی بین نرم افزار حسابداری نوین پرداز و فروشگاه اینترنتی، دیگر نیازی به تعریف دستی محصولات، دسته بندی ها، اشخاص و فاکتور ها ندارید.

این بسته ارتباطی به شما این امکان را میدهد تا بدون نیاز به دانش فنی و تخصصی در زمینه سایت های فروشگاهی و در کمترین زمان ممکن، تمام اطلاعات محصولات را به وب سایت خود منتقل کنید.

اطلاعاتی شامل:

از طرفی استفاده از این بسته ارتباطی باعث میشود تا از شر تعریف دستی فاکتورها و پیش فاکتور ها در سیستم حسابداری خلاص شوید. این ارتباط به شما این امکان را می دهد تا بعد از ثبت سفارش توسط مشتری در سایت، فاکتور یا پیش فاکتور آن بسته به راه انتخابی پرداخت وجه کالا بصورت خودکار در نرم افزار حسابداری و حساب شخص طرف حساب ثبت شود.

ویژگی های اختصاصی بسته ارتباطی حسابداری نوین پرداز
با وب سایت فروشگاهی چیست؟

شرکت نوین پرداز در راستای تحقق اهداف خود که سهولت در امر مدیریت کسب و کار است پس از رونمایی از ورژن 6 نرم افزار حسابداری خود که دارای سرعت، امنیت و عملکرد چشم گیر و مثال زدنی در بین بهترین نرم افزار های حسابداری ایران است، بر آن شد تا با ارائه بسته ارتباطی بین نرم افزار حسابداری نوین پرداز و وب سایت فروشگاهی، مدیریت فروشگاه اینترنتی را برای مشتریان خود، بیش از پیش راحت کند.

تفاوت عمده و بسیار مهم این افزونه با نمونه های مشابه موجود، بحث سرعت و امنیت اطلاعات آن است.

امکانات فوق العاده ی بسته ارتباطی حسابداری نوین پرداز با وب سایت فروشگاهی را میشود به سه دسته ی مختلف تقسیم بندی کرد.

تعاریف:

شامل کلیه تعاریف اولیه در ارتباط نخست نرم افزار حسابداری با وب سایت فروشگاهی میباشد که باعث میشود تا کلیه کالاها، دسته بندی ها، اشخاص به همراه تمام جزئیات آنها در کمترین زمان ممکن از حسابداری نوین پرداز به وب سایت فروشگاهی مقصد منتقل شود که از جمله ی این قابلیت ها میشود به موارد زیر اشاره کرد:

آپدیت ها:

شامل بروزرسانی خودکار کلیه تغییرات یا تعاریف جدید در افزار حسابداری پس از ارتباط اولیه می باشد که باعث میشود تا کوچک ترین تغییری در هر کدام از بخش ها مانند کالاها، دسته‌بندی‌ها و اشخاص در کمترین زمان ممکن از حسابداری نوین پرداز در وب سایت فروشگاهی مقصد بروز شود که از جمله ی این قابلیت ها می شود به موارد زیر اشاره کرد:

سطوح دسترسی:

شامل کلیه تنظیمات تعیین سطح دسترسی گروه کاربری، کاربر وردپرس، کالاها و دسته بندی های میشود که این امر باعث میشود تا دسترسی وب سایت فروشگاهی از قسمت های تعیین شده گرفته یا بلامانع شود. با استفاده از این سطوح دسترسی میتوان تعیین کرد کدام دسته بندی ها، کالاها یا اشخاص از نرم افزار حسابداری به سایت منتقل شوند. همچنین از طریق این مورد میتوان تعیین کرد موجودی کالاهای وب سایت فروشگاهی از محل کدام انبار یا انبار ها تامین گردد.
از جمله ی این قابلیت ها میشود به موارد زیر اشاره کرد: